lördag 15 december 2012

Basketmatch.

Jag och Brita var på basketmatch på ungdomens hus i Rinkeby i går kväll.
Det var länge sedan jag var på basket.
Det var en match mellan Akropol och Järva som Akropol vann.
Vi var inbjudna av Paulo.
Jag har varit på många matcher med mina killar och varit så stolt över dem så många gånger.
Men i pausen på matchen igår när Paulo ber hela publiken ställa sig upp och kallar ner Rasmus och mig på planen så var det nog inte bara min förkylning som fick tårarna att rinna.
Alla spelarna i båda lagen hade ställt upp sig på led på planen och där fick Rasmus och jag gå fram och ta emot varsin Fuck cancer tröja
Respekt till er alla.
Och tack ❤❤❤❤
Kalle

2 kommentarer:

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...