söndag 22 juli 2012

Dagens outfit

Jag har fått ett par pisstofflor av min fru :) Tack.
Det var en ny upplevelse sådana har jag inte haft förut,det var lite svårt att få dem att sitta kvar på fötterna.
Men kan jag lära mig att hålla balansen i en kajak så ska jag nog kunna lära mig att gå i pisstofflor.
En sak har jag lärt mig i alla fall man ska inte flytta möbler i pisstofflor,jag vet inte hur många gånger jag fortsatte att gå men tofflorna stod kvar på trottoaren,jag måste väl lära mig knipa med tårna så dem sitter kvar.
En vecka kvar att jobba innan semestern så nu får sommaren börja och solen lysa varje dag :)Jag har väntat länge på sommaren nu för man vill ju inte ha regn på semestern,eller hur.
Jag kommer att leva i mina nya pisstofflor i 4 semester veckor.
Jag får sälla mig till skaran av släptofflor i Hurghada,man behöver inte ha klocka där,man hör när det är dags för frukost då startar ett lämmeltåg av tyska släpfötter.
Jag ska försöka att lära mig gå utan att släpa fötterna,jag hatar ljudet av släptofflor,lyft på fötterna människor eller byt skor.
Idag har jag haft 982 visningar på Bloggen,ska det bli 1000 visningar idag?
Tack alla hoppas ni tycker om det ni läser,och rekommendera den gärna till andra det är kul att ha läsare.
Fred och Kärlek till alla och Fuck cancer Love Rasmus.

1 kommentar:

  1. Jag har lagt till en dela knapp längst ner på Bloggen,så trycker du på den så delar du med dig av Bloggen till dina vänner.
    Då blir jag glad och fler kanske läser den :)

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...