måndag 10 december 2012

Snökaos????

Tack alla snöröjare för det fantastiska jobbet som ni gör.
På bara några dagar så har ni plogat och fixat bort snön från vägar och trottoarer,det är ju inte ert fel att all snö faller på alla ställen på en gång,som en del verkar tro.
Jag skulle vilja se dom som gnäller på snöröjningen jobba som ni gör dag som natt,då skulle dom nog gå in i väggen stackarna.
Man ser folk som står på busshållplatser och tågstationer,dom ser nästan ut som dom dansar för att dom inte kan stå stilla för att dom har för lite kläder på sig.
Har ni inte märkt att det är vinter? Man får klä sig efter vädret och inte bara gnälla.
När man säger långkalsong på så betyder det inte att man BARA ska ha långkalsonger på sig,man ska ha något över dom också.

Och tack till SL med er kan jag åka precis så mycket jag vill en hel månad för bara 800 kronor,det räcker ju knappt till en tank bensin,vilken billig och bra service fortsätt så :)

Jag själv har ju den turen att jag kan promenera till jobbet på bara en halvtimme,och dessa snöiga moddiga dagar har det blivit lite extra träning,tack kung Bore.

Fred och Kärlek till alla utom cancer.

1 kommentar:

  1. Håller med dig storebror! Massor med kramisar / Lillasyster L8

    Tack för mysigt kalas för Rasmus igår! Jag klarade att ta bara 1 av de supergoda kanelbullarna!

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...