måndag 24 september 2012

Operationsdagen.

Mitt barn skall opereras om några timmar och jag vet inte om jag fryser eller svettas,så jag gör båda samtidigt.
Jag är helt darrig i hela kroppen just nu.
Idag kommer det inte bli lätt att tänka på något annat,det känns som det kommer att bli en lång dag innan vi får veta hur allt har gått.
Nu är det dags att åka till sjukhuset en snabbis innan operationen och säga hej,sedan får man gå till jobbet ett tag så tiden går fortare.
Lycka till Rasmus detta kommer att gå lika bra som förra gången
Fuck cancer Love Rasmus

13 kommentarer:

  1. Vi ber för Rasmus i dag! Livet är sannerligen inte rättvist! Men Du ska se att han klarar detta! Det är vad vi alla hoppas

    SvaraRadera
  2. Vet att det är svårt och jobbigt för vi har gått igenom exsakt samma sak hela förra året, livet e inte rättvist men du ska veta att många finns vid hans sida och många ber för han. Jag personligen känner inte rasmus men tänker på han och han finns med i mina böner. Han verkar vara en stark kille, vi alla hoppas och ber på att han väldigt snart blir frisk och besegrar cancern-FuCk CANcER..<3

    SvaraRadera
  3. Läkarna där är hjältar, vi håller tummarna !

    SvaraRadera
  4. Här kommer en hel drös med bamsekramar från Ljusdal! //Hannah på jobbet med familj

    SvaraRadera
  5. Hur är det med Rasmus? <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rasmus bara sover och sover mest hela tiden,men huvudvärken har blivit bättre.
      Han behöver mycket vila nu.

      Radera
    2. Tack för att du tar dig tid att svara, sömn är den bästa medecinen. Kram Anna

      Radera
  6. Kämpa! All styrka till er! Tänker på er!

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...