tisdag 25 september 2012

Dagen efter operationen.

Igår kväll var vi på KS och hälsade på Rasmus,han sov mest hela tiden.
Men när han vaknade till och tittade upp och fick se sin storasyster Elin stå vid sängkanten då sträckte han upp sin hand och tog hennes hand i sin.
Han var väldigt trött och hade ont i huvudet.
Jag fick syn på Doktorn som opererat och han sa att det hade gått väldigt bra,och han kan röra på både armar och ben :)
Imorse så var Brita,Elin och jag uppe och hälsade på en snabbis innan jobbet,och det var VÄLDIGT skönt att se att han var vaken och piggare idag.
Han låg i sängen med mobilen på bröstet,och när han bett om mobilen så förstod vi att även huvudet fungerade bra :)
Skönt att allting har gått bra,men man får inte glömma att det var precis ett år sedan den förra operationen och han har fått kämpa varje dag mot cancern.
Han har varit så stark och kämpat men nu kommer allt att börja om från början igen.
Jag gick till jobbet idag för att få någonting annat att tänka på en stund,men det är inte lätt när jag går runt på så många avdelningar och träffar så många människor och det är så många som undrar hur Rasmus mår och hur allting har gått.
Inget fel med det men det blev ju svårt att tänka på något annat.
Tack alla för ert stöd och för att ni bryr er fortsätt fråga,kramas och klappa på axeln.
Det känns bra att ha så många runt omkring mig som verkligen bryr sig.
Tack och Fred och Kärlek till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...