söndag 23 september 2012

Reklamen.

Igår tittade vi äntligen på Avatar,den är mycket bättre än jag trodde.
Jag trodde den bara handlade om en massa konstiga blåa figurer,men den är verkligen bra,men man såg att man ska nog se den i 3D för att få riktigt bra behållning av den.
Den är väldigt lång och vi tittade på den på kanal 4 så det blev minst en timme reklam.
Väldigt tråkigt, reklam är inte kul mitt i filmer och så mycket reklam.
Men Brita har börjat gilla en reklamfilm för head & shoulders fast hon inte använder deras schampo.
Och jag tittar till en extra gång när det är Gina Tricot reklam fast jag inte handlar där.
Där ser man vilken inverkan reklam kan ha på människor.
Fred och Kärlek till alla.

1 kommentar:

  1. Du skulle sett avatar på bio, den var helt grym i 3D.

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...