måndag 3 september 2012

Bilprovningen.

Härligt första gången sedan jag började jobba här som bilen har klarat besiktningen,att man kan bli så glad för en sådan sak men nu slipper jag åka till verkstaden och beställa ny besiktningstid,underbart.
Hoppas dagen fortsätter lika bra.
Ikväll är det matchernas match på Söderstadion och jag är helt pirrig i hela kroppen,det är ingen vanlig match för idag kommer Kennedy tillbaka till Bajen en av guldhjältarna från 2001.
Och vi har ett speciellt förhållande till honom i vår familj.
Jag vet redan nu att när dem presenterar honom så kommer mina tårar att rinna och att Brita och Elin kommer att skratta åt min känslighet för sådant.
Men jag tycker det ska bli såååå kul jag kan knappt vänta till ikväll,jag kan knappt stå stilla nu.
Det kommer inte att spela någon roll om Hammarby vinner,men det är såklart roligare att vinna.
Och en sak är säker det kommer att bli publikrekord ikväll,bortalaget har tom gett sina 600 hundra platser till Hammarby,så det kommer att bli riktigt fullt.
Nu kan jag inte skriva mer,jag kan inte ens stå stilla.
Slut på denna lunch blogg.
Fred och Kärlek till alla.

3 kommentarer:

  1. Dä får man väl gratulera till 2-1, fast Ängelholm nästan är mitt hemmalag...

    SvaraRadera
  2. Dä får man väl gratulera till 2-1, fast Ängelholm nästan är mitt hemmalag...

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...