tisdag 4 september 2012

Skit.

Har du som hundägare haft en hund som fått tuggummi på tassarna som fastnar i håret?
Eller har du fått hundbajs på skorna?
Då undrar du säkert som jag,hur jobbigt kan det vara att ta vara på sitt eget skräp?
När man ser människor uppträda som djur och bara släppa sitt skit där dem står,hur svårt kan det vara?
Jag vill inte gå i ditt skit och jag börjar bli trött på att ta upp efter andra tex papper som alltid ligger på golvet på toaletter,om du missar papperskorgen så böj dig ned och ta upp det och försök igen.
Är det bara jag som tar upp skräp på tex toaletter?
Eller vill folk att det ska se skitigt ut ?
Idag ska jag göra en god sak,jag ska gå på möte för att bli polis volontär.
Alla kan göra någon god gärning,vad gör du?
Fred och Kärlek till alla.
Och du ta upp din skit efter dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...