söndag 2 september 2012

Svenska språket.

Vad händer med det Svenska språket.
För det första jobbar inte jag som Vaktis jag är Admin officer.
Och jag tränar inte längre jag kör Workout,inte med en tränare utan med en Coach.
Och så klart så har jag mina retro träningskläder och mina vintage skor på mig.
När jag kör bil kan jag känna mig säker med mina Airbags och min Aircondition.
Och jag måste verkligen ge Cred för Fastfood maten igår,jag orkade inte äta allt så jag fick med mig en Doggybag.
Du kanske tycker bloggen är Hypad idag men det är bara jag som Brainstormar lite med mina inear hörlurar som jag fick som Giveaway när jag var på ett Event här om kvällen.
Jag måste tänka på min Look så det är bäst att jag tar på min Antiage kräm när jag går över Campus.
Jag får väl ringa Helpdesken och Puscha på dem om det inte fungerar att Printa ut detta ibland behöver jag Backup för jag är ju bara en Trainee på att Blogga.
Snart ska jag ha en Workshop med Kickoff? på jobbet,om min tjänst inte blir outsourcad,då har jag inte längre acces.
Nu måste jag gå och klä på mig i Walkincloseten som förut var en klädkammare,jag har en Date på en Talkshow med catering mat på gång,då måste man ju vara lite Allround så jag kan få lite Feedback för mina Outlet kläder. Förstår ni Konceptet eller går ni hellre på Spinning och Wellness?
Wtf händer med Svenskan?
Peace and Love till alla.

2 kommentarer:

  1. Hej Kalle! Jag gillar verkligen din blogg och det ska bli intressant att få följa den :-) Har själv en blogg, men har inte varit inne och skrivit på flera år!!! Kanske dags att leta fram den och börja skriva av sig lite....Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej Birgitta.Vad kul att du gillar den Kalle

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...