onsdag 1 maj 2013

En Farangs avsked

Nu sitter vi på verandan utanför vår bungalow,sista dagen i Thailand.
Vi väntar på en vän till Malins vän som ska ta oss med på äventyr i det riktiga Thailand.
Vi har nog sett mer av det (riktiga) Thailand än vanliga turister får se eftersom Malin har bott här så länge nu så har vi sett så många bakgator barer och restauranger som inte står i någon turistbroschyr,vi har även sett Malins lägenhet och det var en upplevelse bara det att vistas i de kvarteren.
Det är så vackert här men man ser skiten med,t.e.x pungen som skymtar fram under handduken på den tjocka gubben i bungalowen bredvid,han som bor tillsammans med den Thailändska flickan som kunde vara hans barnbarn.
Jag hoppas myggorna sticker honom mycket under handduken.
Jag gillar också tjejer men det här gör mig äcklad.
Tack Malin och Elin för att ni har gjort vår vistelse här så underbar,jag vill gärna stanna kvar.
Jag kommer alla gånger att åka tillbaka till detta land. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...