måndag 22 april 2013

Värmen är på

Det är morgon i Thailand.
Kaffet på balkongen smakade bra.Allt är väldigt lugnt och skönt fukten ligger som en varm filt över oss och endast fåglarna verkar vara vakna.
Vi har sett vilda djur här fina fåglar,hundar,råttor och en kackerlacka det är spännande.
Jag har badat i de största vågor som jag sett,mycket kul och lite läskigt när man känner kraften i havet så känner man sig rätt liten och svag.
Den Thailändska maten är god min favorit heter Banana split.
Jag tror att jag skulle kunna leva med att bo här i värmen.
Bara man är försiktig när man går över gatorna för det kommer moppar farande från alla håll och dem kör dessutom på fel sida mot vad jag är van vid.
Det är en strid ström av glada mopeder på de flesta gator.
Idag tror jag att vi ska åka till en annan strand.
Värmen är i alla fall på i detta land.
Fred och kärlek till alla ❤

1 kommentar:

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...