onsdag 31 oktober 2012

Jag har en PT.

Idag har jag fått en egen PT som heter Rasmus.
Idag kom han hit för att visa mig hur jag ska använda mina nyinköpta hantlar
Han kom direkt från sjukhuset där han legat i 5 timmar med en slang i ena armen där blodet åkte ut till en slang i andra armen där blodet åkte in igen.
Så nu har dem tagit ut vita blodkroppar ur blodet för att blanda med tumören för att göra ett vaccin,fråga mig inte hur men dem kan sina saker läkarna.
Så nu ska han strålas,äta cellgift och vaccineras på samma gång.
Hoppas att det kan döda alla elaka cancerceller nu och för alltid.
Efter 5 timmar på sjukhus så kommer han och börja lyfta tyngder för att visa mig hur jag ska göra för att bli en pappa med muskler som jag var förut.
Vilken kämpe :)
Så nu har jag gjort 21:an 7 reps X3
Donkeykicks 7 reps x 3
Hammer,curls och lite sådant och gått på bandet en 1/2 timme.
Nu måste jag gå och köra lite core också.
Kan Rasmus göra sådana här saker så kan väl jag och alla andra också.
Men jag undrar hur det kommer att kännas imorgon:)
Fred och kärlek till alla :)

2 kommentarer:

  1. Det är ju det jag har sagt, han är en sann figther:)Många kramar till er båda <3 // Anna

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Bamsekramisar

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...