lördag 27 oktober 2012

En födelsedag.

En födelsedag nu för tiden är mest som en vanlig dag.
Men idag kommer det att bli en annorlunda dag,just nu sitter jag och väntar på att en norsk snickare ska ringa så jag kan åka och jobba,fast det är Lördag och födelsedag.
Men ikväll ska jag få skratta gott när jag ska gå och se Babben Larssons show,det kommer att bli kul.
Tack för presenten syster L8.
Rasmus levervärden har blivit mycket bättre så nu får han börja äta cellgifter igen,så nu med både cellgifter och strålning samtidigt så hoppas jag att cancern ska dö.
Nu ringde den norska snickaren så nu måste jag åka.
Fred och kärlek till alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...