torsdag 13 september 2012

Mohammed film och människor.

Jag har 3 vänner som heter Mohammed men jag har ingen film på någon av dem,bara foton.
Vad är det med människor undrar jag när en del aldrig blir nöjda hur mycket dem än har, dem vill bara ha mer och blir aldrig tacksamma för det dem har.
Först ska man tjäna så mycket pengar som möjligt och inte ha tid att leva sedan ska man använda pengarna till coacher för att få lära sig hur man ska leva för att må bra,och vad man ska äta och till personliga tränare för att hålla formen.
Det finns t.o.m människor som kan lämna en annan människa att dö på ett tågspår för pengars skull.
Oj vad jag gillar människor som blir nöjda och tacksamma för minsta lilla sak och verkligen bryr sig om andra vem det än är,all heder åt er :)
Helt plötsligt kan livet ändra sig på bara någon sekund,från glädje till sorg.
Så kan du glädja någon med bara det lilla så gör det idag,gör det varje dag det kostar så lite men gör så mycket.
Jag säger som svärmor,fattig eller rik alla ser lika snygga ut i långkalsonger.
Fred och kärlek till alla.

1 kommentar:

  1. Du är underbar !!det finns hopp för mänskligheten med personer som du!!

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...