tisdag 11 september 2012

Frisören

Min fru har gått till frisören,snart kommer hon hem och tycker att hon blev sååååå bra, eller?Klippte hon för mycket blev luggen för kort eller blir det bara oj vad hon klippte bort mycket?
För det är väl något speciellt med tjejer som har varit hos frisören,hur många av er är nöjda när ni kommer därifrån?
Jag skulle vara jätteglad om jag kunde gå till frisören.
Men jag har bara kollosnagg,att låta håret växa så det blir långt så jag kan kamma över flinten eller flint och hästsvans à la Plura att välja på.
Och killar när hon kommer hem från frisören så utbrist i ett nej men Älskling vad fin du blev och ge henne en kram,även om du antagligen inte kommer att se någon skillnad mot innan.
Men det kommer garanterat att bli en trevligare kväll ;)
Fred och Kärlek till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...