fredag 7 september 2012

Träning igen.

Idag var det dags för träning igen,sista chansen att träffas hela laget innan den stora cupen imorgon.
Hur många som kom?Ja det var jag idag också.
Det kan man väl kalla dålig uppslutning.
Jag hoppas verkligen att ALLA kommer imorgon till matcherna,alla som spelar får vara med och festa.
För det är väl roligare att festa än att träna,vilket drag det kommer att bli en liten fest med nästan 300 personer.
Fett tjockt kul.
Idag ska jag inte visa någon lagbild,jag visar en rolig skylt som jag hittade på Bromma Blocks istället.
Och delapåfacebookknappen är fortfarande kul om du trycker på.
Fred och kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...