lördag 18 augusti 2012

Varför blev det så här.

Packa sista dagen innan Afrika.
Dags att prova kläder,men varför blev det så här?Inga kläder passar ju,de är jättestora det känns inte så kul när allt bara hänger och jag inte ens behöver knäppa upp knappen för att sätta på mig byxorna.
Men det känns samtidigt jättebra att inte vara en tjockis längre,och shopping kan vara rätt kul.
Men varför gör man alltid allt i sista minuten när resan är planerad sedan rätt länge?
Jag måste gå på biblioteket också och låna några ljudböcker att ha på stranden,hur ska jag annars kunna ligga stilla så länge? Men ojdå biblioteket är stängt idag.
Jag känner mig väldigt oplanerad idag,
efter Melodikrysset får det bli en tur till Solna centrum för lite reseshopping :)
Glöm inte delapåfacebookknappen längst ned på sidan om du vill.
Fred och Kärlek till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...