söndag 5 augusti 2012

Vad är detta som låg utanför huset.

Gissa vad detta är om ni kan,den låg utanför huset igår och man ser i alla fall tänderna bra.
Ni får gärna komma med gissningar på bloggen,och ni vet väl om att man kan dela bloggen med andra om ni tycker den är kul.
Använd bara delapåfacebookknappen längst ned på bloggen,för jag har märkt att BlondinBella fortfarande har fler läsare än vad jag har.
Jag har varit inne och läst hennes blogg några gånger och hon verkar ju bara skriva en massa skräp om helt ointressanta saker,så hur kan hon ha så många läsare och jag så några?
Eller måste jag börja skriva om vad jag äter har på mig och köpa en liten söt hundvalp?
Så kom igen och tryck på delapåfacebookknappen,för jag tänker inte köpa en liten mops som jag inte har tid med.
Förresten så har jag ätit mjukglass idag med min fru och jag är såååå kär,och jag har min onepiece på mig.
Fred och Kärlek till alla.
Ps när du tryckt på delapåfacebookknappen så kan du skriva och gissa vad det är på bilden Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...