fredag 10 augusti 2012

Kajaken

Jag trodde inte jag skulle sakna min kajak när vi åkte från landet i Måndags,Brita skulle ju bara åka till Huddinge sjukhus på Tisdagen och spränga njurstenar och det gick bra som tur var.
Men sedan började hennes onda tand göra ännu ondare så vi fick åka till akut tandläkaren i Onsdags,dem kunde inte göra något utom att ge henne penicillin,men det hjälpte inte mycket det gör bara jätteont hela tiden,hon kan inte ens sova på nätterna längre.
Så idag åkte vi tillbaka till tandläkaren men idag kunde dem inte göra någonting alls,utom att ta betalt så klart.Hoppas värken går över nu,ingen kul semester när man bara har ont.
Och jag börjar känna mig som en ambulansförare nu,men det gör man så klart för sin Älskling.
Men tillbaka till kajaken nu varför lämnade jag den på landet,jag trodde ju inte vi skulle vara hemma så länge.
Jag saknar Brita 2 så mycket så igår när abstinensen blev för stor så fick jag åka och hyra en några timmar.
Fred och Kärlek till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...