torsdag 30 augusti 2012

Ingen rättvisa.

Varför finns det ingen rättvisa.
Hur kan unga friska människor få en ond hjärntumör,när gamla onda människor klarar sig?
Du som går omkring och bara tänker på saker, utseende och att tjäna mycket pengar tänker väl att det kan aldrig hända mig,så trodde jag också tills det hände så fort och förändrade livet för så många.
Vad gör man när ens eget barn drabbas?
Jag skulle byta med dig om jag bara kunde.
Men med en sådan här sjukdom så måste det ju komma bakslag någon gång,men med din styrka så kommer du vinna över cancern.
Och med så många fina vänner som du har så måste det gå bra,helt otroligt vilket stöd du har.
Det som inte dödar en gör en starkare sägs det.
Fuck cancer Love Rasmus.

2 kommentarer:

  1. Så sant storebror, livet är inte rättvist!Bamsekramisar

    SvaraRadera
  2. Sant, visst ere orättvist.. man fattar bara nte vissa lever upp till 100 år medan andra som precis ska börja utforska livet dör. Det går nte att acceptera det är en smärta som e obeskrivlig o man känner sig så hjälplös, sen e man tacksam för alla undebara människor som finns runt omkring..men jag hoppas det går bra för rasmus verkligen ..jag själv säger.FUCK CANCER o har lärt mig att tiden INTE läker alla sår...................du finns i mina tankar och mina böner rasmus<3.
    Och till pappa-va gör man när ens barn drabbas-kan nte ens tänka mig mina föräldrar har gått igenom det du o rasmus mamma går igenom det är ett rent helvete det ska nte vara så nte alls..va starka o håll hoppet uppe mkt kärlek till er då jag vet vad ni gått o går igenom just nu.

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...