fredag 3 augusti 2012

Det behövs regn också.

Regn behövs också:)
Oj vad det börjar ljusna efter sommarregnsdroppandet.
Nu har kajaken legat ute hela natten hoppas den klarar att bli blöt.
Nu börjar det klia i paddlararmarna
hoppas det blir sjösättning idag,jag behöver röra på mig nu.
Ån rinner så stilla bara hundra meter bort och den är visst 6 mil lång så paddel vatten finns det gott om :)
Om någon undrar var jag är så syns det på bilden.
Tänk om jag kunde få Brita ner i kajaken också,jag tror hon skulle tycka om det.
Fred och Kärlek till alla

1 kommentar:

  1. Härligt storebror! Brita måste testa och ge det en chans!
    Bamsekramisar

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...