måndag 27 augusti 2012

Bloggen lever.

Efter en vecka i Afrika utan Wi-Fi och telefon är bloggen tillbaka.
Lika mycket som jag är tillbaka.
Efter en vecka med 29 grader i vattnet och ca 35 grader i luften dygnet runt,så var det inte kul att med paraply i den 10 gradiga luften gå ut och styra mina bruna fötter mot Bromma i morse.
Men vad gör det när man blir mottagen som en kung när man efter FYRA veckors frånvaro glider in genom glasdörrarna.
Så här lång tid har jag inte varit borta på en gång förut.
Men en sådan ordning det var,ni har verkligen tagit hand om mina sysslor när jag var borta.
Vilken härlig känsla att vara tillbaka igen,fast det kändes som det var igår.
Och tack för alla kommatillbakakramar
ni är inte bara snälla och bäst,ni är mina äkta VÄNNER.
Fred och kärlek till alla utom cancer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...