söndag 12 augusti 2012

Allt är lugnt.

Det är tidig förmiddag i Sundbyberg och allt är lugnt,väldigt lugnt.
Äntligen börjar Britas tandvärk försvinna efter ett helt berg av värktabletter och 2 st olika penicillin kurer.
I natt kunde hon sova hela natten:) om det inte varit för dem vanliga skrikande fyllskallarna ute på gatan,vad är det för kul med alkohol som gör folk så konstiga?Eller är det kul att bli så konstig?Men nu sover dem i alla fall gott för alkohol är i alla fall ett bra sömnmedel,men om några timmar så står dem nog hungriga utanför pizzerian.
Jag har verkligen gjort allt för att inte störa Brita under hennes onda tid,jag har inte dammsugit,diskat eller städat för att inte störa henne,man måste ju tänka på sin Älskling ;)
Nu har det snart gått en vecka sedan jag såg Brita 2,jag saknar henne undrar om hon saknar mig?
Kajakabstinens.
Fred och Kärlek till alla utom skrikande fyllskallar på gatan mitt i natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...