måndag 23 juli 2012

Tjockis nej tack.

Tack alla tjocka killar,gubbar och män.
Det är era stora magar som hela tiden påminner mig om att jag inte vill vara en tjockis igen,helst när jag ser er stå och trycka i er godis,snabbmat och alkohol.
Jag vet ju hur lätt det går om man bara vill och utan att behöva svettas också.
Tack till Shapeup.
Idag var jag på World Class Bromma och det var väldigt längesen flera månader faktiskt,så imorgon blir det kanske träningsvärk det var också längesen.
Så alla tjocka killar,gubbar och män fortsätt vräk i er så hjälper ni mig att hålla mig i trim. Tack
Eller fråga hur om ni vill bli av med fett och må bättre och inte riskera att bli sjuka och dö i förtid.
Fred och Kärlek till alla

1 kommentar:

  1. Bra jobbat brollan, du har alltså funnit motivationen igen = toppen! Jobba på!
    Kramisar

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...