lördag 28 juli 2012

Sommarsemestermorgon.

Då börjar den då,den långa semestern.
Jag har aldrig varit borta från BMA så här lång tid förut,fyra veckor på raken.
Undrar om det kommer att märkas att jag är borta?
Jag har fixat så mycket jag bara kan så att alla ska ha allt dem behöver.
Sommarsemestermorgonen börjar bra jag vaknar klockan sju bara en halvtimme senare än vanligt.
Det känns som att ju äldre jag blir desto tidigare vaknar jag,verkar som om jag är färdig med långa sovmorgnar.
Och idag börjar Melodikrysset en halvtimme tidigare än vanligt pga Os.
Idag har jag i alla fall bokat en kajak klockan 12 det verkar vara populärt att paddla nu när det är fint väder.
Fred och Kärlek till alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...