lördag 28 juli 2012

Semesterträning.

Imorgon blir det paddling igen.
Jag kanske ska paddla åt andra hållet då,mot Sundbyberg men det är så lugnt och skönt i Karlbergskanalen.
När man paddlar kajak så ska man fälla ner rodret när man satt sig i båten,idag såg jag 4-5 stycken som paddlade runt med rodret uppe i luften,jag undrar hur dem gjorde när dem svängde.
Och en kille blev rätt så blöt när han skulle sätta sig i kajaken.
Inte för att jag är så bra att paddla men jag vill gärna vara torr och kunna svänga :)
Och igår på Bromma så såg jag en kille som höll på med mobilen och gick rätt in i en stolpe,fniss fniss.
Vakna människor,stå stilla när ni mobilar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...