fredag 27 juli 2012

S.E.M.E.S.T.E.R

Så då kom den här dagen också,sista arbetsdagen innan fyra veckors ledighet.
Då kan man fundera vart skall jag gå nu i fyra veckor när jag inte går till Bromma?
För gå måste jag göra det är det enda sättet att få ryggen att räta ut sig och sluta göra ont,men jag är så trött på att bara gå och gå och aldrig komma till en frisk rygg.
Men jag skall nog komma på vart jag ska gå jag har ju några veckor på mig.
Kanske jag ska gå till Bodyshop och höra om dem har en ny rygg till mig.
Men det känns dumt att klaga när det finns dem som har det mycket värre än mig.
Om man är positiv som fan så går allting bra.
Solen och värmen som jag beställde till semestern har i alla fall dykt upp och det känns bara bra.
Nu ska BMA klara sig utan mig,men klarar jag mig utan BMA?
Det kommer att kännas tomt men jag kommer tillbaka,det känns lätt när man har de bästa kollegorna på denna jord.
Nu ska jag vila och spela bilbingo med de andra gamlingarna.
I Love my airport job.
Love all serve all.
Vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...