söndag 15 juli 2012

Semester

På min sin semester vill jag gärna ha sol mest varje dag,det är därför jag väntar så länge innan jag börjar min semester.
Om min semester hade varit nu så hade jag inte tyckt att det varit så skönt,vem vill ha semester under regnperioden?
Men det finns folk som gillar regn också har jag förstått,men jag älskar sooool därför väntar jag på solperioden som börjar i Augusti i år [ hoppas jag ]
Min ny ide är att jag ska börja paddla kajak,någon dag ska jag åka i väg och hyra en så jag kan prova på att paddla,och känna om min rygg pallar med det,men hur kul är det att paddla när det regnar nästan varje dag.
När ni börjar jobba igen så tar jag semester,men det är väl skönt med sol när man jobbar också.
Nu blir det en tur till Nespresso butiken och tjejerna i sina fina arbetskläder för inköp av nya Nespresso kapslar,dem går åt fort men smakar så gott :)
Dagens tanke går till alla som tycker det är sååååå mysigt att sitta i stugan eller på uteplatsen och höra regnet slå mot taket.
Jag gillar inte det,men om alla går ut och dansar sol dansen så kommer nog solen fram,annars så vet jag var den finns, i Solens land.
Fred och kärlek till alla.Men Fuck cancer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...