fredag 13 juli 2012

Ryggproblem

Min rygg vill inte riktigt göra som jag vill ,varje morgon när jag stiger upp ur sängen så är min rygg helt sned och jag går böjd åt ena sidan för att det gör minst ont då.Det håller i sig länge och det enda som verkar hjälpa är att promenera,så lagom tills jag kommer fram till en flygplats som ligger bättre till så har det värsta gått över och jag kan räta upp ryggen igen.
Jag har varit hos läkaren ätit medicin röntgats gått hos sjukgymnasten och gjort diverse övningar och ingenting hjälper.
Så nu har jag kommit på en av mina bra idéer jag ska börja paddla kajak till min frus stora förtjusning,not.
Var gör man av en 4-5 meter kajak?det är inget man stoppar undan under sängen precis hur får man ens hem den från affären?
Men nu har jag kommit på en sak efter att ha sett ett reklamblad från en extra stor sportaffär som ligger nära en flygplats som ligger bättre till,det finns en delbar kajak som man enkelt delar i två delar och t.o.m får in i bilen :)
Det känns som att paddla kajak är rätt medicin för att stärka mina rygg och magmuskler,och tänk om jag en morgon när jag stiger upp ur sängen skulle vara helt rak och smärtfri i ryggen det skulle vara underbart.
Min fru är rätt så trött på alla mina tränings idéer och alla tränings saker som fyller hemmet.
Men snälla bara en kajak också det känns som den kan hjälpa mig :)
Nu fattas det bara 5000:- men om ni i den extra stora sportaffären nära en flygplats som ligger bättre till vill skänka mig en kajak gärna röd,så ska jag nämna ert namn i min blogg.
Peace och love till alla

1 kommentar:

  1. Kalle! Thorbjörn Strömberg i Sollentuna rekommenderas på det varmaste. Han är legitimerad chiropraktor och har fixat många dåliga ryggar! Pröva! Svärmor tänker på Dig och hoppas att Du snart ska känna Dig bättre, med eller utan paddlar!!

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...