fredag 20 juli 2012

Platespotting

Har ni hört talas om platespotting?
Det är helt sjukt,det går ut på att hitta nummer på bilar i ordning.
Man börjar med att försöka hitta 001,002,003 och så vidare man måste se dem i ordning också ända upp till 999 det kan ta ett tag.
Jag vet för jag har gjort det själv och jag lyckades efter ett helt år eller så.
Det är som sagt helt sjukt,men det finns t.o.m sidor om det på internet.
Så nästa gång du ser någon som står vid vägen eller går runt på parkeringar och ser lite skum ut och tittar på bilar så kan du ha träffat på en platespottare.Börja inte med detta det är helt sjukt och vanebildande och tar minst ett år att hitta alla nummer.
Men om du börjar så säger jag bara lycka till och välkommen i sjuka klubbe.
Peace and love till er :)

1 kommentar:

  1. Vi har ju inte bara gjort det en gång utan två! Dessutom håller ju jag på nu med. Lite sjukt, men perfekt när man vandrar hem. Peace and love ... Fuck Cancer!!!

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...