tisdag 31 juli 2012

Nu har den landat.

Nu har den landat här hemma.
Till slut har jag en egen kajak, tack till världens bästa fru som lät mig köpa min nya leksak.
Jag fick ett bra erbjudande från XXL efter att jag mejlade dem och undrade vad dem höll på med när dem på en vecka höjde priset med 1700:-.
Jag fick både svar på mejlet och ett bra pris,det lönar sig att vara grumpy ibland.
Den heter martini och är väldigt liten,bara 285 cm och dessutom delbar så att jag får in den i bilen.
Nu ska jag bara hitta ett bra ställe att sjösätta den på,längtar :) :) :) :)
Flytväst på så klart.
Fred och kärlek till er alla.
Ps väckarklockan ringde inte imorse heller Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...