onsdag 11 juli 2012

Man måste unna sig saker????

Vem har kommit på att man måste unna sig saker,jag har börjat unna mig saker,men i takt med att min mage börjar växa igen så kanske man börjat unna sig lite för mycket.
Och vem har hittat på Fredagsmys?
Räcker det inte att man köper Lördagsgodis som sedan räcker till både Söndag och Måndag?
Och sedan är det snart dags för Fredagsmys igen,och där i mellan gör det väl inget om man äter lite glass och ,kakor och bullar det är ju ändå sommar då kan man ju unna sig lite.
Allt det lilla unnandet blir mycket i samma kropp.
Varje morgon så går jag förbi gymet och tänker samma sak varje morgon idag måste jag bli bra,men så dyker något upp,ja visst ska jag bli bra men inte idag, imorgon.
UNNA vad är det för ord?
Smaka på det du,det låter ju jätte konstigt.
Nej nu måste jag gå och unna mig något när jag har skrivit så mycket,NOT
Man kanske ska börja träna idag :)

1 kommentar:

  1. Du får hitta träningsmotivationen igen.....den brukar normalt försvinna ett tag! Ut och leta efter den!
    På vägen kanske du hittar ett par bra träningsskor hihi! Inte ett till par va?

    Är ni hemma så är det gympa i kväll i Edsbergsparken! Jag har motivationen men ont i halsen så jag måste bergis stå över, får se hur det känns i kväll! Leta på brollan!

    Bra motion = lagom "unna" = ingen växande mage = enkel matematik!

    Kramisar

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...