lördag 21 juli 2012

Jubileum

Idag är det precis 4 år sedan jag började jobba på Bromma.
Och jag tycker det är lika kul och bra fortfarande,att jag inte har en enda sjukdag säger väl allt.
Jag har aldrig förut jobbat med så bra kollegor och människor från Norr till Söder.
Och tack alla ni ni som hjälpte mig och tog om hand om mig när jag blyg,ny och vilsen skulle börja jobba.
Tänk er att försöka dela ut post när man inte har en aning om vad folk heter och var dem sitter.
Och att ha en hel flygplats att jobba på som kändes jättestor,och att inte ha en egen badge så jag kunde komma in någonstans.Tack för den tiden för all hjälp jag fick av er, ingen nämnd ingen glömd.
Nu känns det som att flygplatsen har krympt och jag vet var folk sitter så jag kan dela ut post lätt.
Men jag glömmer aldrig ert mottagande och all hjälp jag fick av er.
Nu är det jag som hjälper er så gott jag kan.
Tack alla ni är BÄST.
Vem behöver vänner när man har er till kolleger.
Love all serve all.Vill aldrig byta jobb.
Fred kärlek Fuck cancer
Love all serve all

1 kommentar:

  1. Så glad för din skull storebror! Bamsekramisar

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...