söndag 8 juli 2012

Getingarna-Kalle 0-1

Jag kan inte säga att jag gillar att ta bort fina getingbon,jag gillar ju de flesta djur.Men Brita är inte vän med getingar eftersom hon blir jättesjuk om hon blir stucken,så för hennes skull tog jag bort dem från toalett och duschboden.Stackars små djur som hade kämpat och byggt så fint :(
Men min fru är ju ändå min fru,jag får väl sätta mig i vedboden och titta på getingarna i stället.
Idag är en väldigt långsam dag men det var ju en snabbare natt så det jämnar väl ut sig.
Ingenting utom att dricka kaffe och röka blir gjort idag,men luften är frisk varm och fuktig.
Bäst att styra bilen mot staden igen,det är en dag imorgon också.
Fuck cancer

1 kommentar:

  1. Oj det var ett rejält bo.....bra jobbat storebror! Kramisar

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...