tisdag 17 juli 2012

Även bilar kan bli trötta

Min första buss blogg.
När jag ville starta bilen så ville inte den,så det fick bli bärgningsbil till verkstaden.
Därför får det bli en blogg från buss 110 mot Bromma Flygplats efter att ha åkt tunnelbanan från Råcksta.
Lustigt namn det var ingen rock n roll där precis.
Min sambo klagar på mina placeringar av kommatecken och punkter i bloggen,jag,får,väl,skärpa,mig,med,det.då PUNKT.
Men nu ska vi inte vara sambos så länge till(kommatecken) om du nu någonsin vågar sova ensam i din stora fina lägenhet.
Nu kurrar det i magen,jag är hungrig kan bussen vara framme snart PUNKT
Och jag har äntligen lärt mig att göra en pålstek igen.
Kärlek Fred och Sol till alla Punkt .....
Ps det verkar vara rökförbud på bussen,är jag framme snart? Ds

1 kommentar:

  1. Bra, nu kan man äntligen läsa LITE lättare PUNKT

    SvaraRadera

Nu har hon flyttat in och bott hos oss i 2 veckor. Hon heter Ella är 7 år och är en kortsvansad Golden Retriver. Vår nya familjemedlem är li...